vineri, 24 aprilie 2009

Cartierul Morii





Un comentariu:

OCI spunea...

Cartier?? :))) dar cate cartiere are Comana?? si care e cartierul general??Hai ca am vrut sa fiu putin rautacios. :))
Salut Horatiu... tin sa te felicit pentru ce faci ...asa mai aflu si eu ce se intampla pe acolo...sunt plecat de mult din comana.. nu stiu daca ma mai ti minte.... oricum noi nu prea am avut "tangente" dar poate iti aduci aminte.... Ma chiama Ionut,locuiam la nr.226 cu bunica mea. mai am 2 frati... Ovidiu si Cristi. in fine.. nu o sa scriu acum tot "family tree". Ar fi frumos daca l-ai face site...sa contina mai multe informati si imagini... daca e nevoie te ajut eu cu domeniu si hosting.

Comăna de Jos din satelit.


Spectacol Comana de Jos 2 ianuarie 2011

Ansamblul folcloric Lunca Oltului din Comana de Jos.

Spectacol Comana 2 ian2010 467

Vezi mai multe video din cultura